Härligt!


Våra solstolar idag!

Phuket kl.18.35, fredag kväll.

Nu är vi 2 nybadade tjejer som har värsta myset i soffan. Vi mumsar på popcorn och jag tar en dagens (min första sen vi om hit! ) också tittar vi på Johannas favvo dvd med bl.a. Karlsson På Taket :-)

Som du ser på bilden så var vi ganska ensamna på beachen idag och det var sååå lyxigt! och vädret var kanon! Först var det tunna tunna moln för solen fram till vid kl. 13 vilket var super skönt men sen försvann dom och det blev sol från klarblå himmel precis lagom till då hjärtat sov sin nap och jag fick ligga och njuta solen. :-)

Nu ska vi mysa vidare här... Ute håller det på att bli mörkt. Klockan prick 19 blir det kolsvart!

Hoppas du ska hitta på nåt kul i kväll!? :-)

Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Det ser helt underbart ut! :)

Postat av: Johanna

Ser såå mysigt ut och jag skulle absolut inte vilja byta! ;-)Okej bara lite... =P =)

2008-04-25 @ 15:47:44
URL: http://johannajois.blogg.se/
Postat av: Josefine,Blekinge

Vad mysigt! Vad är "dagens", antar att det är någonting i drinkväg!?

Jag har suttit i solen på verandan fram till klockan 19, läst gravid- och inredningstidningar samt ätit glass med frusna blåbär, mums!



Mannen är och tittar på fotboll så jag myser själv ikväll.

Nu blir det dusch med min nyinköpta duschcreme + bodybutter med doften Moringa från Body Shop.



Ha det bra med din söta dotter! Om några dagar är förhoppningsvis även jag mamma ( har gått över tiden 14 dagar imorgon, suck!)!! Håll tummarna för mig!

2008-04-25 @ 20:12:00
Postat av: AnnaStina

Sara-

Det VAR underbart! :)





Johanna-

Du har så fint namn! :) Förstår att du inte vill byta, jag menar vem vill ligga på stranden och chilla...? ;) Trevlig helg! Kram! :)

2008-04-25 @ 20:30:28
Postat av: Lynetmor

Hei, ser ut som om dere har hatt en kjempe fin dag :-) Lurer på en ting, hvilken solfaktor bruker du på prinsessa og hvilken på deg selv? Klem

2008-04-25 @ 23:05:01
URL: http://lynetmorsblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91