Godmorgon söndag!


Tänk om man hade fyrlingar? Oh my...! ;-)

Bangkok kl.08.00, söndag morgon.

Solen skiner och dagen har börjat! :-) Johanna väckte mig strax före kl. 07 för hon hade lust att bajsa och då kan hon inte sova ;-)

Bilden är från i förrgår då jag provade en jätte fin tunika från French Connection (ja, helt otroligt, jag hittade nåt från det märket IGEN!) som jag inte kunde bestämma mig för vilken färg jag skulle köpa i? Så Johanna fick tid att leka i provrummet medan jag funderade ;-) Tunikan syns föresten i bild men jag valde att gå för den i vitt.


Söta saker! tom en Hello Kitty handcreme hittade jag igår på Sanrio butiken. Klämmorna har magneter på baksidan så de kan sitta på kylskåpet :-) Johanna har svårt att hålla fingrarna undan ..... ;-)

Idag ska jag ta en tur ut till mässan igen och det ser jag verkligen fram emot!

Bäst att hoppa i duschen nu så jag önskar dig en riktigt avkopplande söndag. Kryp upp i soffan och se en episod av Sex and the city på dvd....! :-) Tänk - snart kommer filmen!

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Så söt Johanna är i provrummet! :)

Postat av: Karolina N

Vilken supersnygg tunika! Kram!

2008-04-20 @ 12:47:57
Postat av: linda

ja, gud så jag längtar efter den filmen! :)

2008-04-20 @ 16:15:11
URL: http://tabortallaord.blogg.se/
Postat av: Karolina N

Hej! Vilken färg hade tunikan du inte tog? Den ser lite grå beigeaktig ut på bilden? Jag har bara sett den i vit och svart. Här kostar den runt 700, vad fick du betala för den? Kram!

2008-04-20 @ 21:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91