Godmorgon sköna söndag!


Johanna på Nai Harn beach - då vi åt lunch - i fredags.

Phuket kl.06.10, söndag morgon, +28,5 grader.

Å vad det är vackert ute nu! :-) Det började precis ljusna då Johanna tyckte att vi skulle stiga upp, kl. 06.00,  och nu är himlen på väg att bli BLÅ och ser ut som att det  kommer att bli en strålande sol dag här i Phuket och det får mig att piggna till,  även om  jag så klart önskade att klockan var närmare 10 som "förr i tiden" ;-)


Utsikten idag kl. 06.05, solen stiger upp lika tidigt som Johanna nuförtiden ;-)

Med eftersom Johanna somnade redan kl. 19.30 igår så visste jag ju att hon skulle vakna tidigt idag för tidig god natt = tidig morgon och sen god natt = sovmorgon så enkelt är det.!

Hoppsan, nu har hon precis upptäckt påsen med Hello Kitty servisen som jag shoppade igår och leker för fullt med den.


Jag ska visa en bättre bild på servisen senare. Har köpt den inför Johannas 2 års kalas i augusti. Passade på då den var på rea/salg. :-)

Klockan har blivit 07.20 nu (plötsligt låg jag i soffan en stund och slappade...) och jag ska hoppa i duschen + rulla håret för idag tror jag vi ska på den där "utflytken", eller kanske beachen nu då det är sånt kanon väder? Samma beslutsångest idag igen ;-)

Jag önskar dig en riktigt skön söndag!

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Sussi

inlägget 080423 undrar vilka solbrillorna var den dagen, även märket o modell på dina svarta du oftast har på dig.

Snyyyggt!

2008-04-27 @ 02:33:46
Postat av: Sussi

inlägget 080423 undrar vilka solbrillorna var den dagen, även märket o modell på dina svarta du oftast har på dig.

Snyyyggt!

2008-04-27 @ 02:35:29
Postat av: I.B

Ler här är kl 03.19 och jag kan inte sova. De som har upplevt en panikattack förstår nog mig. Det värsta med natten är när man ligger och tänker och får panik över obehagliga saker man måste gå i genom. Skönt att skriva av sig här....

Vad jag ser fram emot mitt break i Thailand, önskar bara att jag kunde trolla så Oktober var här...

Ta hand om Er, och uppskatta allt du har Gizmolina.

2008-04-27 @ 03:22:49
Postat av: AnnaStina

Nejmen är ni vakna? Vilken suprice! :)





Sussi-

Vad kul att du tycker om mina solbriller. Tack! :) De bruna som jag nästan alltid har på mig (med gulddetalj på sidan) kommer från Gucci, det gör även de jag har som är "pilotbriller" med guldbågar. Och de stora svarta kommer från Dior. Jag har tyvärr inte något "style nr" på dem men alla 3 köpte jag för ett par år sedan så jag är rädd för att de inte går att få tag i längre.. Men jag hoppas du hittar några andra du tycker om! Happy söndag! Kram! :)





I.B-

Uff, panikattack låter hemskt :( önskar du slapp att uppleva det! Men så härligt att jag fanns här i natten och att du kände att du kunde skriva av dig till mig :) Du kommer att få det helt UNDERBART i Thailand för här är PARADISET! :) Ska du resa runt? eller landa på ett ställe? Sköt om dig så jätte mycket och hoppas att du har somnat om när jag skriver det här. Happy söndag! Kram! :)

2008-04-27 @ 04:51:53
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Vilen ursöt liten servis! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91