Godmorgon nya vecka!


Johanna på gårdagens trevliga brunch. Hon ser så härligt funderade ut... :-)

Phuket kl. 08.20, måndag, sol & +30,5 grader.

Min lilla prinsessa har blivit värsta busfröet :-) Inte nog med att hon har fått för sig att hon ska upp och se på dvd mitt i natten, hon ska dessutom ut och bada kl. 07 på morgonen. Som idag tex, då stod hon och viftade med sin baddräkt framför  mig till jag vaknade och hon blev såå besviken då hon insåg att vi inte skulle gå ut och bada just då, utan typ lite senare ;-)

Thumbnail
Igår gjorde hon det igen.. badade med kläderna på ;-)

Efter den här natten så är jag inte direkt utvilad ;-) men - solen skiner och jag ska ta och hoppa i duschen så att jag piggnar till.  Dagen idag blir en dag fylld av "fix" (inför resan) också ska vi iväg och möta upp våra vänner Lene & Co som bor i Patong för idag är det tyvärr deras sista dag här nere.

Hoppas att du vaknat utvilad och att du känner dig "laddad" inför veckans utmaningar!

Här kommer dagens:

"Allt blir enklare när vi slutar att kämpa emot våra svagheter och istället utvecklar våra styrkor"
/Ur "En härlig bok".

Mitt tips: skriv ner dina starka sidor på ett papper då du äter frukost idag och fundera på hur du kan använda dem! Vem vet, kanske lurar en ny affärsidé bland dina styrkor....?  :-)

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Vilket bra citat! Jag är alldles för duktig på att fokusera på sådant jag inte kan istället för sådant jag är bra på. Dags för en ändring av det! :)

Postat av: Beatrice

Vad härligt! Jag blir avundsjuk på er ;)

Jag älskar Thailand & mitt mål är att en dag flytta dit!

2008-04-14 @ 11:44:49
URL: http://beabus87.blogg.se/
Postat av: Em

På den stora bilden ser man definitivt likheter med mamma. ;-)



Ha en härlig dag!

2008-04-14 @ 12:26:48
Postat av: Denise

Sööt hon är! =)

2008-04-14 @ 17:47:57
URL: http://danajs.blogg.se/
Postat av: Cissi

hehe vad gulligt :) Vill också åka till Thailand!

2008-04-14 @ 19:10:33
URL: http://faantastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91