Glad tisdag!


Vi tog en tur i butikerna runt omkring "Jungceylon" igår med Lene, Mathilde & Gustav men vi gick snabbt tillbaka in i shopping gallerian igen för där slipper man alla som ropar efter en att man ska handla till "special price for you" + att det är underbart med air condition i värmen :-)

Phuket kl. 11.00, tisdag, +33,5 grader i skuggan & sol.

Oj, vad seg jag är idag... Märker helt klart att jag drack vin etc igår för första gången på länge (har inte fått dricka alkohol då jag ätit  medicin) så idag är jag en trött mama... ;-) Men det är det värt för vi hade verkligen SÅ trevligt igår! :-)

Johanna vaknade runt kl. 07.30 idag (äntligen normal tid!!) och sen har hon och jag legat och softat och sett på dvd fram till nyss. Ibland somnade vi om lite, ibland busade vi lite. Hur MYSIGT som helst! Och jag kan inte minnas sist Johanna låg och softade SÅ länge :-)

Det här är föresten första gången sedan vi kom hit tror jag som vi har haft en så seg morgon.. känns som värsta söndagen ;-)  Men - nu ska vi ta tag i dagen ! Johanna sitter och leker ute vid jacuzzin och när jag duschat ska vi gå ner till poolen.

Dagen idag blir en soft dag och jag misstänker att det blir typ pizza till lunch ;-)

Och dagens idag blir kort & gott:   "Be happy!"

Varm kram från mig! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Hoppas att ni får en lovely tisdag! :)

Postat av: Frida

Blir alltid så glad över att gå in på din sida som alltid är fulladdad med en massa härlig inspiration, vackra bilder och en allmänt uppfriskande inställning till livet.



Du inspirerar mig!

2008-04-15 @ 20:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91