Dagens shoppingtips!


De ser inte så mycket ut för världen men dessa byxor är verkligen "bra att ha"! och jag tror faktiskt att jag måste shoppa ett par till i ljusrosa...

Phuket kl.23.45, tisdag kväll.

Jag har - som ni vet - oftast på mig tuniker eller klänningar och det är inte alltid det passar att bara ha på sig stringen under för så fort man ska böja sig ner finns risk för att man står där med rumpan bar ;-)  och jag kan ofta tänka:  "shit, syns rumpan nu?" när jag tex ska lyfta upp Johanna eller plocka upp något som hon tappat på marken.

Så - därför är dessa små shorts i skön bomulls strech en perfekt investering! :-)

Jag har länge tittat efter ett par men inte hittat "the ones" förren idag då jag & Johanna var en sväng på "Zara". De finns i flera färger och kostar bara ca 100kr. Jag tog på mig mina direkt då vi kom hem och de är super sköna !

Om du går in på Zara och hittar dessa så är mitt tips helt klart: KÖP! för när sommaren kommer är de perfekta! :-)

Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Tack för tipset! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91