"Beachpåsen".


Johannas söta badringar makes us happy! :-)

Phuket kl.02.00, natt mot lördag.

Och just det ja! Inte nog med den stora beachväskan vi har med oss , vi har dessutom en "beachpåse"! :-) I denna förvaras Johannas alla leksaker (hinkar, spadar, kannor, bakakakafigurer etc.) och hennes badringar som jag tycker är sååå söta! Jag blir glad av Musse Pigg och det blir Johanna också! :-)  (och Johannas mormor också! ;-))  

Och Musse Pigg påminner mig om att vi snart kan resa till "Disney World" med Johanna för nu är hon ju strax så stor att hon skulle ÄLSKA det! Åå vad kul det blir den dagen...! Jag har varit där ett par gånger, senast var typ -89, i Florida, med min dåvarande boyfriend och det var helt fantastiskt!

Shit! nu kom jag på att jag inte ätit middag... bäst att ta en yoghurt! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91