Another day in paradise..!


Kata Noi beach förra helgen. Johanna myser med Mathilde.

Phuket kl. 11.50, fredag fm, +32,6 grader i skuggan på verandan & knallsol.

Idag vaknade hjärtat runt kl. 08 och då gick JIG upp med henne så att jag fick sova vidare för i natt har jag hostat alltför mycket.. Vi hann inte iväg till läkaren igår så det blir idag för nu måste jag få nåt som tar bort hostan a.s.a.p.

Nu sitter jag på verandan och bloggar och det är ännu en underbar dag här i Phuket. Vi är så glada över att vi köpt vår lägenhet i Chalong för här är det SÅ mycket lugnare än på andra sidan ön där alla turistställen liggen (Kata, Karo, Patong osv...) I Chalong bor det mest bara thai och det finns inte en enda svensk eller norsk tidning att köpa eller några Haribo godisar (som det kryllar av på andra sidan..) så här får vi verkligen softa, koppla av, njuta det thailändska livet och ha det hur skönt som helst! :-)

Igår kväll var vi ute och åt på en nyöppnad restaurang som var FAB! Jag ska skriver mer om den i ett eget inlägg senare för nu ska jag fixa tävlingen och sen ska jag gå raka vägen ner till pooooooolen! ;-)

Här kommer dagens:

"Det finns inga felaktiga val, endast omvägar till lycka och harmoni."
/Ur "En härlig bok".

Njut dagen kära läsare!

Kram! ♥


Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens positiva

Va söta tjejerna är när de leker i sanden! Din hosta låter inte rolig alls. Jag lider med dig!

Postat av: M i n d i

Åh vilken ljuvlig bild!!!



Vet du jag har alltid velat åka till THAILAND... jag har alltid drömt om det. Sen kom flodvågen och då kom jag liksom av mig... Men sen det sista året så känner jag (VI!) att jag vill åka dit igen och efter att jag besöker din blogg nästan dagligen och ser alla vackra bilder så är jag så-å nära att boka en biljett dit för mig och min familj. :)

Så du inspirerar verkligen!!!



Stor kram

M I N D I

2008-04-04 @ 08:40:37
URL: http://mindidagar.blogspot.com/
Postat av: Maria

Det är alltid så härliga bilder att drömma sig bort i och precis som alla andra bilder är den här lika härlig! Här öser regnet ner och det är det underbart att man kan få lite värme från din blogg:)



Hoppas att ni får en skön helg!





2008-04-04 @ 18:20:12
URL: http://mimmi84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91