Utflykten.

168397-1110
Jag tror mitt hjärta sitter med en brödbit i handen klar att mata änderna med. Men jag vet ju inte säkert för jag var ju inte där :-)

Vi skulle egentligen ha rest i väg på en lite större utflykt i kväll, till Göteborg, tillsammans med JIG men efter många "om och men" så kom vi fram till att jag och hjärtat blir hemma. Så nu ska jag och mitt hjärta ha "super girle days"  fram till att han kommer hem.

Vi ska mysa med blader, äta Kinasnacks, bada badkar, gå på café, dansa, se dvd´s (=Fifi)  prova kläder... ja, vi ska göra allt sånt där som vi tjejer tycker om! :-)


Kommentarer
Postat av: Angel

Alltid lika söt

Postat av: Princess Jessica

Underbaraste vännen !!
Tänk att sessan har varit på sin allra 1:a dagisutflykt. Det är STORT :) Hon kommer säkert att drömma om alla fina fåglar och blommor inatt :)
Gulligt av fröken att ta kort :)
Hoppas ni får en SUPER mysig Mor & dotter weekend fylld av massa prinssesmys och kärlek :)
Jag ska försöka komma i säng rekordtidigt. Behöver få lite ny energi. Skönt att vara ledig från barnparken imorgon. Då ska vi också bara tjejmysa HELA dagen :)
Sussa gott min sötaste vän !
Krameli kram :)

2007-09-13 @ 20:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91