Trevlig kväll!

168397-1105
Här är min sessa i vagnen nyss då vi var ute. Min plånbok är en favorit leksak.. ;-)

Nu har mitt hjärta precis fått sin kvällsmat och hon sitter och leker i sitt klädskåp. Hennes nya "grej" är att ta ut alla skor, strumpor och sockar och sen kan hon sitta där och leka med skorna hur länge som helst. Tror hon redan är lika glad i skor som sin mamma ;-)

Dags för kvälls lek och mys, bad och nattning här nu som alltid vid den här tiden. Sen ska ni bl.a.  få se de fina olivträden jag shoppat. Torsdagar är föresten en shoppingdag här i Oslo, då har nämligen alla butiker öppet  längre, till kl. 19, för att alla ska hinna shoppa i lugn och ro efter jobbet. Sånt tycker vi om!

Jag kom föresten på att mitt inlägg "cool post" är ett av dagens tips! :-) Ett till kommer senare..!

Kommentarer
Postat av: Jonas

http://www.brainfall.com
Kolla vilken Sex and the City tjej du är. Jag blev Samantha..

Postat av: Camilla

*hi hi*, hälften Carrie och hälften Charlotte. Kan jag nog vara beredd att hålla med om nu när jag har "lite koll".

2007-09-13 @ 18:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91