Super MYSIG eftermiddag!

168397-1247
Eftersom min kamera är sönder så får jag dagens bilder av Josefine (TACK! vännen).

Vi har varit hemma hos våra underbara vänner Josefine & Elian och MYST ett par timmar i eftermiddag. Jag ska skriva mycket mer om det snart men just nu har jag en super trött liten prinessa här som ska badas och nattas. Hon har nämligen - för första gången! - inte sovit eftermiddag så jag misstänker att hon kommer att somna hur fort som helst. Hon ropar på mig hela tiden, måste gå...!


Önskar dig en riktigt mysig kväll!


Kommentarer
Postat av: josefine

ÅÅÅ hoppas att nattning går jättebra, kanske du får massa ensamtid i lugn o ro, HOPPAS! tack för besök, ni lyste upp vår eftermiddag!
Puss

Postat av: Li

Hej!
Jag fick ett tips idag på en sida där man får en kamera -GRATIS bara man registrerar sig så du kanske kan kika in där o få en ny kamera! hihi! :)
http://CameraForFree.co.uk/index.php?referral=405009
Lycka till!
Kram

2007-09-27 @ 17:34:05
Postat av: Lana

Alltså, du måste sluta ladda upp så underbara bilder på din dotter. Hon är för sööööt!

2007-09-27 @ 19:27:02
URL: http://lana.fashionblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91