Solig måndag!

168397-1008
Här är vi nyss på väg hem från sessans dagis. Lägg märke till den rosa fotoramen bak mitt huvud, lyckades byta till oss den idag ;-)

Nu är mitt hjärta såååå hungrig efter sin första riktigt långa dagis dag! :) Idag har hon både ätit och sovit där!

Jag ska skriva mer om vår dag senare för nu ropar mitt hjärta att hon vill ha mat här. Sen ska vi ut en sväng och möta upp min veninna Trine och njuta den vackra höstdagen.

Vi ses här senare! Ska lägga ut "dagens tips" då också! :)

Kommentarer
Postat av: Sessan

Du är ju värre än mig!!! *går det ann liksom*
Fick du bytit till dig den rosa ramen!??? Tokfia!!

Postat av: AnnaStina

Sessan-
Ha, ha :-) Det var en tjej som slutade i fredags och hon hade rosa ram så jag bytte med hennes som idag var tom eftersom nästa nya barn inte börjar förrän imorgon. :-) Är vi rosa prinsessor så är vi ;-) *skratt* Kram :-)

2007-09-03 @ 16:58:12
Postat av: AnnaStina

och just ja, jag frågade självklart personalen om det var OK? och det var det så klart! Dem spelar det ju ingen roll :-)

2007-09-03 @ 16:58:56
Postat av: Prinsess Jessica

Så skulle jag också ha gjort hi,hi :)
Krameli :)

2007-09-03 @ 18:20:23
Postat av: AnnaStina

Prinsess Jessica-
Ha, ha :) Jag vet, det hade du absolut gjort :) Jag är ju sååå nyfiken på hur er dag blev idag? Du kan väl mejla mig och berätta?! Har tänkt massor på dig vännen. Kramar! :-)

2007-09-03 @ 21:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91