Shopping!

168397-1179
Här är jag på shopping i "Palma" på Mallorca sommaren 2003.

Något av det härligaste som finns är, tycker jag, att komma hem med shoppingpåsar och packa upp det man köpt! Känslan då man viker upp silkespappret som omsluter det plagg man noga valt ut ger en extra lyxig feeling och att sedan prova kläderna, eller hänga in dem i garderoben är riktigt riktigt KUL!  Speciellt om det är ett plagg som man sökt efter länge eller ett plagg som är så där galet snyggt att man blir helt HAPPY!!! :-)

Idag kom jag hem med 2 påsar från min och Johannas tur till "Høyer" och i kommande inlägg ska ni få se vad jag fick med mig.

På mina rosa påsar från min butik står det "Shopping makes me happy!". Och den texten har jag skrivit helt själv med eget typsnitt eftersom det är precis så det är för mig! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91