Se min nya stil!

168397-1188
Fångade min lilla darling i farten precis nyss.. på väg in i vardagsrummet..

Sedan några dagar tillbaka har min lilla älskling NY stil! Hon har nämligen börjat att krypa på "allafyra", tidigare har hon liksom "ålat" sig fram. Alltid kul med förändring!

Som genom ett mirakel så FUNGERAR NU min kamera igen! Det som skulle till var att hjärtat kastade den i golvet ett par gånger till så att batteri och minneskort flög ut (för den var ju ändå trasig) men jag tänkte att nej, jag ger mig inte, den SKA fungera! Så - jag satt tillbaka alla delar och vips! så började den att fungera efter att jag använt tape för att få igen den lilla luckan till batteriet. Så nu är det total LYCKA här!! Helgen är räddad! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91