Prinsessig "Carrie" klänning..

168397-1169
Bilden blev inte helt rättvis... stoffet gör sig inte så bra i kamera blixten helt enkelt.. Klänningen är från "See by Chloé" som är ett av mina favorit märken. Pris: 5.499nok.

När jag såg den här i "Høyer" butiken idag så tänkte jag "Carrie!!" också tänkte jag "My god - den där är sååå "jag"!" Det var därför jag blev så besviken nyss då jag provade den för den var inte så fin som jag hoppats på då jag fick den på mig :-(  SYND!! för den var bara galet behaglig att ha på sig eftersom det indre stoffet är en jersey stretch som sitter SÅ skönt mot kroppen.

Den är ju bara så FIN, och SÅ "Carrie"....  På rätt person är den här FAB.!! :-)

Kommentarer
Postat av: Mamma till två små pojkar

5499:- nok ??? Vilken dyr en...men fiiiiiiiin!

Postat av: Amelie

Ska du lämna tillbaka den? 5499 är ju mycket pengar och då ska man ju verkligen vara 100% nöjd. Men vad härligt det måste kännas att bara kunna köpa ett så dyrbart plagg! Lyllos dig!

2007-09-19 @ 21:26:43
Postat av: sofia i gbg men skåning 34

Kostade den verkligen sååå mycket???

2007-09-19 @ 21:27:12
Postat av: AnnaStina

Jag har inte köpt klänningen, jag har LÅNAT hem den för att prova :) och eftersom den inte passade så bra som jag önskat så ska jag lämna tillbaka den imorgon. När jag har lilla Johanna med mig så är det SÅ mycket skönare att få prova hemma i lugn och ro och eftersom en av mina bästa vänner är chef i butiken så kan jag göra så :) See by Chloe är ett super fint märke och smakar det så kostar det...! ;) *kram* :-)

2007-09-19 @ 21:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91