På väg ut!

168397-1234
Jag har på mig min nya tunika från H&M Trend, mina favvo jeans, stövlar från BilliBi (köpt i Cph för ett par år sedan) och silver örhängen med hjärtan från "Nina Sthlm" (de kan du köpa genom mig!). Hjärtat har på sig sin nya topp från Benetton, byxor PO.P (favoriterna!).

Nu ska jag och mitt trötta hjärta gå ut på promenad och mysa i det vackra vädret.

När vi kommer tillbaka ska jag ge er mina bästa Stockholms shopping tips för de har en av mina bloggläsare efterfrågat. Också självklart - dagens tips!

Vi ses snart igen! :-) Njut dagen så länge!

Kommentarer
Postat av: Sara

Har Johanna slutat på dagis?

2007-09-26 @ 11:29:37
Postat av: Angel

så söta som vanligt

Postat av: AnnaStina

Sara-
Nej,hon är hemma p.g.a. att hon är sjuk, förkyld.
Angel-
Tack snälla du! :)

2007-09-26 @ 13:18:39
Postat av: Mirva

Har du nån närbild på örhängen? Kram!

2007-09-26 @ 14:56:15
URL: http://mirvas.blogg.se
Postat av: AnnaStina

Mirva-
Nej men jag ska fota och lägga ut en dag snart så du får se! :) Jag shoppade föresten till dig idag så jag mejlar dig ang. det! Kram :)

2007-09-26 @ 22:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91