Nya rutiner!

168397-1075
Mitt hjärta tidigare idag i vagnen. Hon vinkar till alla er som läser bloggen! :-)

Sedan dagiset kom in i vårt liv så har vi nya rutiner, vår dag ser nu oftast ut så här:

* Kl. ca 8-9 vaknar vi och ligger och små myser i sängen. Sessan äter också.
* Vi gör oss klara för dagen.
* Kl. ca 10 går vi mot dagis.
* Hjärtat är där fram till ca kl. 14 och jag har då "egentid"(=bloggar galet mycket ;-)
* Kl. ca 14 hämtar jag hjärtat på dagis
* Vi går hem och äter, myser och leker.
* Kl. ca 16 går vi ut igen och hjärtat sover sin eftermiddags nap någongång vid 16-17 tiden.
* Vid kl. 18 äter vi middag och tittar på "Bolibompa".
* Vi leker och myser och busar :-)
* Jag och hjärtat badar och sen nattar jag henne och nuförtiden somnar hon oftare kl. 20.30 än kl. 21.30 men det blir någongång i mitten där.

Nu sover min sessa sött och jag väntar på att JIG ska komma hem med take away från "Bambus". Är sååå hungrig så det blir GOTT! Ser på norska "Top Model 2007" på TV och ska nu ge er dagens tips etc. ! :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på er!Så fint kort på dig du söta Johanna,där du vinkar glatt i från din vagn.
Din mamma skriver så mycket fint om dig&er familj.Om hur er vardag ser ut en dag.Och alla fina shopping tips hon delar med sig av är underbart.Jag besöker bloggen flera gånger varje dag,blir lika glad varje besök.Man känner av din positiva energi så mycket genom att besöka bloggen.:-)
Jag gillar det verkligen.
Önska dig Johannna en rolig,trevlig&händelse rik vecka på dagis&din mamma önskar jag en lika trevlig vecka med.
En trogen läsare från Sundsvall.
Kicki

2007-09-10 @ 19:03:13
Postat av: Madeleine

Vinkar tillbaka :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91