Nattning pågår.

Jag nattar mitt hjärta nu också springer jag ut och in för att få med mig premiären på IDOL. Många Idol blir det för idag är det dags för den Norska och även den går mitt på bästa nattningstid..

Om jag har tur så somnar sessan fort i kväll för hon sov super kort em. Vi var ute och mötte upp min vän Ralph och jag tog en fredagsöl med honom ute i det fantastiskt varma & härliga höstvädret. Det gäller att passa på att NJUTA dessa sista varma höst dagar. :-)

Precis när jag skulle ta bild av mig och sessan så står det "change the battery pack", dumt!, så - det blev inga bilder på oss idag. Nu står kameran på laddning så att jag kan fota och lägga ut dagens shoppings tips senare.!

Oj, nu blev det tyst... tror faktiskt hon sover? ska gå och checka. Sen softa lite med nya Klick!, Tique, Se & Hör och dagens digg... chips & dipp :-) JIG sitter i bilen på väg hem från jobb i Göteborg och kommer inte hem förren sent så jag får mysa med Gucci i kväll ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91