Min frukost.

168397-1027
Det är så härligt att "Dagens Næringsliv" (Norska Dagens Industri) är ROSA.! ;-)

Alltså detta är den perfekta "dagen efter" frukosten för mig. Toast med hushållsost (svensk!) & apelsinmarmelad och till det.... kall MJÖLK! Mums!!!! :-) Inte speciellt "sund" smörgås men strunt samma, man ska njuta livet! :-)

Idag kommer mina dagens tips att handla om dukning för det är ju halva nöjet då man äter att man har fint på bordet. Det gör faktiskt att maten smakar bättre! :-)

Men det blir senare idag, nu måste jag äta upp toasten så jag får energi att klara dagen :-)

Kommentarer
Postat av: Angel

mysigt med lite egen tid.

Postat av: Carolina

Gud vilken fin tallrik!

2007-09-05 @ 09:43:02
Postat av: Anna

Den är väl lika rosa i Sverige

2007-09-05 @ 09:50:07
Postat av: AnnaStina

Angel-
Ja, hur mysigt som helst! :-) Här ska dammsugas nu, mindre mysigt men skönt då det är gjort ;-) Njut dagen! Kram. :-)
Carolina-
Jamen visst är de UNDERBARA dessa tallrikar?! De är från "Mateus". Jag skriver mer om dem i ett eget inlägg senare idag :-) Kram.
Anna-
Oh yes, den är exakt lika härligt rosa i Sverige också :-)

2007-09-05 @ 09:52:34
Postat av: Sofia S

Hello tjejen!
Gud vad underbart med tips om dukning, behöver inspiration till dopet som komma skall. Har idag varit och beställt rosa gerbera, letat efter rosa goodiebags (till barnen) utan resultat, så jag får helt enkelt göra strutar ist. Har även letat servetter, hittade en varint från sia fast med liggandes/flygandes prinsessa, får se om det blir dem.. Åsså ballonger, herregud, att det ska vara så svårt att göra ballong-påsar med endast en eller två färger i.. Kommer få köpa flera och plocka ut rosa och vita! Eller vet du vart man kan köpa fina ballonger om man inte har en sån bra "ballongbutik" som ni i närheten? Tror inte det finns någon sån butik i Sverige va?
Hoppas ni får en underbar onsdag! Kram/Sofia

2007-09-05 @ 10:48:42
Postat av: pillan

Hej!
har du några shoppingtips i götet? ni som var där i helgen. Kläder/skor.
Hej svejs

2007-09-05 @ 10:50:52
Postat av: AnnaStina

Sofia S-
Jag är tok stressad nu så jag skriver mer senare Men! Innan du går och shoppat påsar med blandade ballonger! Det finns absolut påsar med ENDAST rosa eller vita!! :) Du hittar dem i Sverige på butiken Party Store på Sveavägen. 44 i Stockholm. http://www.partystore.se Tfn. 08 - 411 24 25. Så KÖP DÄR!!! :-) Jag skriver mer senare! Kram. :-)
Pillan-
Jag ger dig shoppingtips senare. På väg ut här nu.. Kram :-)

2007-09-05 @ 11:05:25
Postat av: Camilla

Snygga "hållare" ljusen ligger i! ;)

2007-09-05 @ 11:58:45
URL: http://cammomilla.blogg.se
Postat av: josefine

så himla kul, jag ler högt!! jag ÄLSKAR rostmackor med smör, ost o apelsinmarmelad...vår rost gick sönder igår =( Kram hoppas Johanna sover sött så du får äta lövbiffen VARM!

2007-09-05 @ 19:11:29
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: AnnaStina

Sofia & Pillan-
jag svarar er imorgon :-)
Camilla-
Thanx! de är från "Himla", jag sålde dem i min butik. :)
Josefine-
Ha, ha.. precis som du misstänkte så blev det lite kaos här så nej, jag fick inte äta lövbiffen varm. Den lyxiga tiden då man fick göra det är förbi ;-) så - jag åt torr, iskall lövbiff och brända pommes (kunde plocka ut några som var okej..) men micrade bearnessåsen så den var i alla fall VARM ;-) Puss!

2007-09-05 @ 23:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91