Mama goes Odeon by night.

168397-1023
På väg ut i mina nya svarta stretch byxor från By Malene Birger (premiär för de i kväll!), min silke topp från "Mathilde" i Stockholm (födelsedags presenten av mamma som jag smygöppnade i kväll ;-), min skinnjacka från Stella Nova, väska från Heartmade och skor från Rizzo. Mitt halsband från "Bibi" är en favorit från min butik.

JIG fotade mig innan jag gick ut genom dörren vid kl. 23. Var ute en sväng på Odeon med min vän Trine. Tisdag är BÄSTA dagen på Oden heeela sommaren men idag insåg vi att hösten gjort entré för det var hur lite folk som helst.  I alla fall jämfört med hur tok mycket det brukar vara... Men vad gjorde väl det? Vi fick gott om plats och tid till "girltalk".

Tog bara ett par glas champagne och myste... När de stängde uteserveringen kl.24 så blev det tok fullt inne. Vi var därför nöjda vid kl. 01.   Trine var snäll och körde mig hem och nu sitter jag här och bloggar och äter Remi kex men ska strax gå och lägga mig. Men klockan är ju inte ens 2 så jag har ju gott om tid ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91