Jag älskar att vara kreativ!

168397-1229
Jag och mitt hjärta tidigare i em på väg ut. JIG var hemma på blixvisit och fick vara fotograf. Jag har på mig basic topp från Filippa K, klänning från Juicy Couture och strumpbyxor från Wolford. Johanna har på sig body från Bonpoint, Hello Kitty cashmere tröja, byxor från PO.P och skor från Converse.

Oj, vad tiden bara försvinner ibland. Sitter med mamma i telefon och upptäcker att klockan närmar sig 19.30 och jag inser att jag inte har bloggat på mååånga timmar så nu är det hög tid!

Idag har jag fått en "inspirations kick". Var nämligen och tittade på det där "jobbet/uppdraget" jag nämnde tidigare idag och det känns bara hur kul som helst. Kände direkt hur kreativiteten flödade. Kan ge er en liten "hint" om att det handlar ett inredningsuppdrag. När jag börjar tänka på ett prosjekt, så som det jag tittade på idag, så kan jag inte sluta.  Jag bara älskar att tänka fram kreativa lösningar och får massa inspiration av att titta i blader, kataloger, böcker etc. Å vad roligt! I kväll ska jag påbörja arbetet med att ta fram ett förslag till uppdragsgivaren. Sånt här älskar jag att hålla på med! :-)

Nu ska jag göra ett nytt försök att ge min lilla sessa gröt här, förra gången skakade hon bara på huvudet och var inte ett dugg intresserad vilket är ytterst ovanligt. Så nu mumsar hon på lite köttbullar och banan istället. Men jag ska som sagt göra ett nytt gröt försök för med gröt i magen sover hon bäst & längst.

Snart är det ju dags för kvällens Idol och idag är det tjejernas tur så jag hoppas på Miss.Picasso! 

Efter mat & bad & nattning ska ni få se ny H&M Trend shopping :-)

Kommentarer
Postat av: erica

Ååh så roligt! Grattis =)

2007-09-25 @ 18:51:27
Postat av: AnnaStina

Tack snälla du! :)

2007-09-25 @ 19:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91