Hoppsan.. jag somnade!

168397-1030
Hjärtat tidigaer idag i vagnen. På den är bilden ville hon visa tänderna igen, stora har de blivit! :-)

Jag är totalt jätte nyvaken... När sessan låg och åt sin välling så la jag mig på stora sängen och tydligen somnade jag vilket inte alls var planen... så det var den kvällen det ;-)  Jag märker att detta nya dagisliv tar på krafterna för både mig och hjärtat.. också var jag ju ut igår vilket gör mig lite extra tröttis idag :-)

Vi har tyvärr inte haft någon fungerade TV idag heller :-( så - jag ringde Bang & Olufsen eftersom det är aningens komplicerat att koppla till ny dekoder på deras anlägg så imorgon före kl. 13 ska en av deras service killar komma hit och fixa saken. Jag L Ä N G T A R för jag vill ju se nya omgången av IDOL nuuuuuuuuuu...! 

Nu har jag hoppat i min "juicy dress" här och ska ta och tända alla ljus och ta mig något att dricka och sen ska jag lägga ut dagens tips :-) för i kväll har jag bestämt mig för att gå och lägga mig rekord tidigt. Känner att jag behöver det. Så tro det eller ej, men ni kommer att få dagens tips FÖRE kl. 02 i dag. Är inte det FAB? ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91