Godmorgon torsdag!

168397-1244
Min kamera är fortfarande död så det här är en "arkivbild" på mitt hjärta från i januari, då var hon ca 5 månader.

Idag har vi ännu en solig & vacker höstdag att njuta! :-) Mitt hjärta hostade vid kl. 4 och fick då både ny blöja & mat och sen sov hon till ca 7.30. Vi har legat och myst i sängen jätte länge och har nu precis stått upp.

Hjärtat verkar tyvärr lite mer förkyld igen och JIG har också blivit sämre så han ligger i sängen idag. Själv känner jag mig, som tur är!, bättre men hostan är kvar.

Nu ska vi ta tag i dagen här.!

Jag önskar dig en underbar dag och hoppas att solen skiner på dig också idag!? :-)

Kommentarer
Postat av: Tobias

va söt :)

Postat av: Emilie

vilken underbar overall! hon ser alltid så himla glad ut din lilla tjej (:

2007-09-27 @ 19:07:02
URL: http://sockerplast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91