Godmorgon tisdag!

168397-1222
Bilden är från igår eftermiddag. När vi sagt "Hej då" till J & E så gick vi iväg ut och jag passade på att ha en liten "mys dejt" med min vän Trine medan mitt hjärta sov sin eftermiddags "nap". Det var grått och regnigt och som ni kan se så har jag en H&M påse vid min sida.. Vad som är i den? Det får ni se senare idag! ;-)

Å vad det är är underbart med sovmorgon! :-) Mitt hjärta vaknade vid kl. 05 och hostade jätte mycket, då fick hon ny blöja & en flaska med mat och sen somnade hon om bums. Och nästa gång hon väckte mig var kl. 08.30! Så länge var det längesen hon sov. Underbart, underbart, underbart!!!!! :-)

Nu sitter mitt hjärta och leker inne på sitt rum och väntar på att jag ska "göra morgon" med henne. Hon blir hemma från dagis idag också och vi ska gå till apoteket senare och se om de har något som skrämmer bort hennes dumma hosta. (Men jag är en person som själv aldrig tar medicin eller tabletter etc för jag tror på att kroppen fixar till sig helt själv, utan hjälp, så därför är steget långt innan jag går och shoppar på Apoteket.. Men idag ska vi i alla fall gå och höra vad de säger.)

Senare idag ska jag gå och titta på "ett jobb/uppdrag" jag kanske ska göra. OM jag anser att jag kommer att klara av det så ska jag berätta för er vad jag ska göra! ;-)

Nu ska jag ta och göra oss klara för dagen här så jag passar på att önska dig en underbar tisdag! Tänk - om några dagar är det fredag igen, är inte det en härlig känsla?! :-)


Kommentarer
Postat av: kim

sööt vagn! Idag fyller mikael persbrandt år, därför tänkte jag fråga runt lite om vad man tycker om honom? Ha en bra dag!

Postat av: Katarina

Ha ha, jag ælskar att du ær så optimistisk! (Men før min del så kænns det låååångt kvar till helgen...) Ha en fin dag!

2007-09-25 @ 07:33:03
Postat av: AnnaStina

Kim-
Jag tycker att han är en extremt duktig skådis och en "iskall" kille som skiter i vad andra tycker. Önskar dig en härlig dag! :)

2007-09-25 @ 07:33:59
Postat av: AnnaStina

Katarina-
Å, tack snälla du :) Men du, tiden går blixtfort så du ska se att det strax är fredag ;) Önskar dig en underbar dag idag! Kram :)

2007-09-25 @ 07:35:17
Postat av: Anna

Hej AnnaStina! Jag har hört läkare på TV som säger att man inte ska ge små barn hosmedicin för hostan är kroppens sätt att få ut bakterier, så de kan bli sämre om man stoppar hostan för då stannar infektioner etc kvar i kroppen. vet inte om det stämmer men jag kände att jag ville säga det iaf.. hoppas ni blir bättre båda två snart =) kram

2007-09-25 @ 09:12:13
Postat av: AnnaStina

Anna-
TACK för att du bekräftar det jag själv menar! :) Jag har nämligen alltid en tro på att kroppen fixar sig frisk av sig själv. Tack snälla för ditt inlägg! Önskar dig en härlig dag! Kram :)

2007-09-25 @ 10:17:09
Postat av: Hilde

Anbefaler homeøpat til små barn, hos lege får du bare antibiotika uansett:-)

2007-09-25 @ 10:20:14
Postat av: AnnaStina

Hilde-
Tack snälla du för tipset! :)

2007-09-25 @ 19:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91