Godmorgon FAB fredag!

168397-1253
Här är jag och Johanna hemma hos Josefine igår. I helgen ska jag shoppa ny kamera, det står högst upp på min "att göra" lista!

Det är helt fantastiskt att det vackra höstvädret håller i sig. Idag skiner solen från en klarblå himmel och det gör att jag blir mycket piggare på en gång! :-)

Jag kom mig som vanligt i säng jätte sent, strax efter 01, och då vaknade hjärtat och hostade så hon fick lite mer mat och ny blöja och sov sen jätte gott fram till kl. 07. Att hon vaknade 1 tim tidigare än vanligt är ju för att hon somnade 1 tim tidigare än vanligt igår så jag var förberedd på det. Men - vi låg och super myste i sängen alla 3 och sen somnade vi om och vaknade nyss. Hur skönt som helst!

Nu leker mitt hjärta med en ny leksak som  hon fått låna av Elian. (TACK! Josefine för att vi får låna den, hon älskar den!) Hon står och går med den heeela tiden och jag tror att den kommer att "peppa" henne att gå-träna ännu mer!

Jag ska ta tag i dagen här nu och sen ska jag göre ett par "jobb ärenden" (bl.a. Ikea) före vi förhoppningsvis träffar Josefine & Elian.

Det är SÅ härligt att det är fredag igen och jag hoppas att du NJUTER dagen! :-) Jag såg föresten på Dr.Phil igår och han säger ofta så bra saker, igår sa han bl.a. det här:

"Du måste välja om du vill vara en del av problemet eller en del av lösningen."

Värt att tänka på om du sitter i en situation där du känner att du "kört fast", försök då att bli en del av lösningen för problem skapar oftast bara problem.... och de bidrar sällan till att dagen blir så FAB som den förtjänar att bli!




Kommentarer
Postat av: josefine

Glad fredag tjejer!
Jag o Elian måste på jobbmöte halv tre, tänkte tanken att Johanna kunde vara här då du drar på IKEA men ja du förstår att det kanske inte hinns med!?
Puss jag tar henne gärna så du kan kika utan stress Hmmm är efter 16 för sent? köer o så...!?

Postat av: AnnaStina

Vet du, jag tänkte faktiskt fråga om mitt hjärta fick vara hos er när jag ska runt och göra min ärenden. Men! hon ska förhoppningsvis sova strax så då passar jag på att åka när hon sover för JIG är hemma idag och finns ju då här när hon vaknar. Och jag åker helst så snart som möjligt för att slippa de köer du nämner ;) Lika bra att komma mig iväg och bli färdig med det! Ska du ha något från Ikea föresten? Kram! :-)

2007-09-28 @ 09:44:09
Postat av: Ida

Hoppas ni får en superbra dag!
Läste att du skulle köpa en ny kamera och måste bara rekommendera Casio... Exilim ES-Z1050 (blev tvungen att kolla upp vad den hette:P), den finns i rosa och är supersnygg:) Billig och jättebra kvalité på bilderna!

2007-09-28 @ 09:48:33
URL: http://idiiisen89.blogg.se
Postat av: Linda

Ville bara önska er en trevlig helg!
/linda

2007-09-28 @ 11:36:04
URL: http://easydoesit.blogg.se
Postat av: AnnaStina

Ida-
Tusen TACK för tipset om en rosa kamera! :) Nästa jag köper ska absolut bli rosa men - jag kan vänta lite med min kamera shopping för jag fick - helt mirakulöst - igång min kamera igen idag! Helt otroligt!
Men som sagt - ditt tips ska jag kolla in för det är nog bara en tidsfråga till jag måste shoppa ny. Önskar dig en lovely weekend! Kram :-)
Linda-
Tack så jätte mycket! :) Och tack detsamma! Kram :)

2007-09-28 @ 23:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91