God natt sköna söndag!

168397-1210
Här är bild på de FINA presenterna jag fick idag. Pärmen & skrivboken från Ordning & Reda är bara de finaste! Och de underbara servetterna kommer att förgylla många frukostar/luncher/fika & middagar. Tack - igen - vännen! :-)

I kväll har jag "plockat" och "donat" här hemma så att jag och mitt hjärta ska vakna till en fräsch måndag. Och när jag höll på så gjorde jag en upptäckt...... Vi har ju bott i den här lägenheten i ca 1,5 år och plötsligt upptäcker jag att det är belysning inne i garderoben i hallen! Det hade jag absolut ingen aning om. Är det inte ganska fantastiskt att jag kan upptäcka en sån sak "sådär" bara?! Jag skrattade länge för mig själv kan jag säga. Äntligen så SER jag där inne. Tjohooo! :-)

Nu ska jag lyxa med lite tårta här och bläddra i nya "Femina" som jag köpte idag och sen ska jag gå raka vägen till sängen och drömma härliga drömmar.

Hoppas att du sover gott och att du är klar för en ny vecka när väckarklockan ringer imorgon bitti!

God natt & sov så gott! :-)

P.S TACK Camilla för kortet jag fick i posten igår! Jag blev jätte glad! :-) Och Jonas - min vän - jag har I N T E glömt bort dig!! Jag ringer dig imorgon, det lovar jag! Och GRATTIS på födelsedagen i efterskott..!

Kommentarer
Postat av: josefine

åååå Kjersti, svenskt grattiskort o allt!!!!

Postat av: Josefine

Hejsan!
jag har följt din blogg ett tag och tycker du verkar vara en härlig tjej - en sådan man vill vara kompis med!
Känner igen det där fenomenet med att upptäcka nya saker i bostaden! : )
Jag och min man har bott i vårt hus i snart fyra (oj, vad tiden går!!)och det finns fortfarande nya saker att upptäcka! För ett tag sedan noterade jag en lampa inne i ett av köksskåpen, där det finns glasvitrinluckor. Riktigt fint med mina Mine-glas i olika färger!
Det var inte heller så länge sedan som jag i tvättstugan
"hittade" en infälld strykbräda i ett av skåpen!
Hoppas att du får en bra dag! Själv ska jag nu städa lite, sedan skriva ett överklagande till Migrationsverket (arbetar ideellt med flyktingfrågor för Röda Korset) därefter ta en skön promenad ner till havet. I eftermiddag ska jag på jobbintervju och sedan ska jag jobba inatt! Det är nog säkrast att jag sätter igång och inte fastnar i Internet-träsket! : )

2007-09-24 @ 07:36:01
Postat av: Mamma till två små pojkar

Håller med Josefine till 110% !!! Du är verkligen en tjej som man vill lära känna närmare/bli en bra vän med! Vilka underbara presenter! Jag älskar också Ordning & Reda! Kram på er! Nu är det tentaplugg som gäller =) *puh*

2007-09-24 @ 07:58:50
URL: http://mirvas.blogg.se
Postat av: Madeleine

Vet du om servetterna till vänster går att köpa i Sverige, har inte sett dom på SIA. Gör nämligen mkt dekoupage och letar alltid nya barnservetter.
Kram

2007-09-24 @ 18:45:56
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91