Förlåt mig...

168397-1035
Bilden är från den dagen då bladet "Bo Bedre" fotade ett "hemma hos" reportage hemma hos mig 2003.

..jag lovade er att dagens tips skulle handla om dukning men vet ni... jag är sååååå trött....zzzz... så jag tänker faktiskt gå och lägga mig på rätt dag idag.  Redan idag - onsdag - tänker jag lägga mig och om jag har tur så kanske jag hinner somna redan idag också. Jag har nämligen kommit på mig själv med att jag alltid lägger mig "nästa dag" och det måste få ett slut. Det här nya "dagis livet" gör att jag måste komma i fas med tiden vilket innebär att jag ska börja göra som "alla andra" (gillar egentligen inte att göra som alla andra, men gör ett undantag..) , med andra ord: lägga mig före kl. 24.  :-)

Så kära blogg läsare.....
TACK , tack, TACK för alla era kommentarer. Jag svarar på dem imorgon då jag är pigg igen. Och just ja, många som frågat vad jag ska jobba med nu....?... ja, ni... jag ska sova på saken och svarar imorgon! ;-)

Imorgon blir dagens tema: "köket & dukning"!!  så jag smygstartar redan här med en bild från ett av de kök jag har haft..

God natt onsdag! :-)  

(shit, upptäckte precis att det blivit torsdag... nytt försök imorgon.. ;-)

Kommentarer
Postat av: Mia

Superfint Ønskar dig och prinsess en strålande dag kramis

2007-09-06 @ 06:05:24
Postat av: kim

guu vad fint.. Såg du heroes igår? isf vad tycker du om serien? Ha en bra dag!

Postat av: Petra

Verkligen skit snyggt! Men det första jag såg var bakelserna. :P haha

2007-09-06 @ 08:23:58
URL: http://sotnosen.blogg.se
Postat av: AnnaStina

Mia-
Thanx! Kram :-)
Kim-
Tack! :-) Nej, jag såg inte "Heroes". Vilken kanal går det på? Jag har varit utan TV ett par dagar men nu fungerar allt igen.! :-) Hoppas att du har haft en härlig dag!? Kram :-)
Petra-
Tack snälla du! :-) Och ja, de bakelserna är ett blickfång ;)

2007-09-06 @ 21:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91