Fina barnsmycken från "Nina Sthlm".

168397-1100
Bilden blev inte så bra... men det är läder halsband / armband med rosa stenar. Super söta och jätte fina! Det som är bra med att det är läder är att de små inte kan slita sönder det ;-)

Dessa fina smycken är från barnkollektionen till "Nina Sthlm" och dem kan ni beställa genom mig :-) Jag ska ta och lägga upp bilder och priser senare på båda kollektionerna så att ni kan se.  Barn smyckena säljes bl.a. på den fina barnbutiken "Lucca" i Stockholm och på "Trollungene" här i Oslo.

Nej, nu måste jag fixa till mig så att jag kan gå och hämta min älskade prinsessa på dagis. Ska titta förbi Zara på vägen också och se om de fått in något fint idag? Det är som sagt farligt att hela vägen till/från dagis är en enda lång shopping gata.... Farligt, farligt men härligt, härligt...! ;-)

Fånga dagen!!

Kommentarer
Postat av: Karoline

Men vilka trevliga smycken för barn. Jag älskar barn armband, har du provat på Johanna? Vilken ålder passar
smyckena till barn? Detta blev konstigt, men så blir det när man försöker skriva med en hand och hålla barn i andra.:-)))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91