Dagens shopping!

168397-1000
Köpte "Happy Birthday", "Thank You", "Get well soon" m.fl. kort att fylla upp min "box" med.

Som ni vet så bara ÄLSKAR jag kort! och idag shoppade jag de FINASTE korten på "Papeterie" :-) Köpte även 3 fina omslagspapper till presenter, sånt är alltid bra att ha hemma den dagen så man står där och ska packa in en present.

Det blir korta inlägg nu för JIG gick precis och la sig och jag loooovade inte att inte sitta uppe för länge.. Behöver komma i säng.

Jag kom precis på att det faktiskt regnade när vi gick hem till hotellet idag.. *skratt*.. men jag tänkte inte ens på det då jag skrev tidigare för detta var en så underbart härlig dag!  :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91