Dagens mamma shopping.

168397-1033
Jag äääääääääälskar blader.!

Idag kom nya Engelska ELLE. :-) Det var som vanligt härligt att bläddra i också var det kul att läsa dagboken till  "Luella", en designer som jag har en väska från. Hennes väskor är sååå FINA tycker jag! Oftast hänger det små hjärtan på dem.. Den jag har är i beige mocca med guld nitar på. Shoppade den i Köpenhamn för ett par år sedan och är lika glad i den fortfarande :-)  (jag hade planerat att shoppa en ny Gucci men hittade ingen (ovanligt men sant..) jag ville ha så då blev det en Luella istället ) Jag tycker att du ska besöka hennes nettsida som är härligt ROSA:
http://www.luella.com  Enjoy! :-)

Jag måste säga att jag inte tycker att framsidan med Paris på är så fin... Tycker inte bilderna på henne inne i tidningen var speciellt fina heller. Synd, för hon kan ju se hur "glammig" ut som helst med rätt styling.

Att sitta och bläddra i en ny tidning är bland det härligaste som finns! :-) Det är avkoppling och det är inspirerande!!

P.S mamma - den här framsidan fick mig att tänka på dig; svart, vitt & RÖTT! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91