BRA höst bas.!

168397-1020

Den här bodyn och dom här byxorna blir en PERFEKT bas i min sessas höst garderob.! :-)

De är båda från märket "Bonpoint" och just den här byxan har jag köpt till sessan 2 gånger förut. Ja, alltså inte exakt den här, men samma modell, den är nämligen en basmodell i deras kollektion varje sessong och jag ÄLSKAR den. Varför? Jo, för at den bara har en resår kant i midjan så sessan slipper knapp & gylf och fickor som oftast bara är "i vägen". Jag tycker om BEKVÄMA barnkläder som ändå är fina och det är precis det dessa byxor är!  I love them! :-)  (jag väljer att shoppa 1 par av dessa byxor i stället för 3 byxor någon annanstans..).

Med bodyn är det samma sak. Jag har shoppat den här modellen på body flera gånger tidigare till sessan för den är bara sååå FIN med spetskragen i halsen tycker jag :-) Och nu är den perfekt med lång ärm så att hon kan ha den under alla fina klänningar till när vi ska bort på besök/fest/kalas och till jul.! Det är INTE lätt att hitta bodys med finare krage tycker jag men "Bonpoint" har alltid en sån i kollektionen. Den är inte den billigaste bodyn i stan, men ! jag tvättar den gärna varje dag och de tidigare jag köpt har sessan använt MASSOR!!!! Så samma sak här - jag shoppar hellre 1 sån här än 3 andra bodys.. :-)

Sen var ju bara den rosa "hjälm-mössan" helt BEDÅRANDE med "volang kanten" och de söta bollarna som hänger :-) Den är i ull så den blir super alla kalla vinterdagar.! Detta blir en favorit, det vet jag! :-)

De här 3 sakerna  var en BRA investering idag. Jag känner mig LYCKLIG över att jag hittat dem för sessan kommer älska att ha dem på sig!  Allt är mjukt & skönt! :-)

P.S nu somnade hon precis mitt älskade hjärta efter att jag varit inne hos henne och myst lite...

Kommentarer
Postat av: josefine

JÄTTEFINT!! Mössan är LOVELY! Byxorna blir bra i vår också då de är lite korta med strumpisar, en liten jacka o söt mössa... Jättefin shopping vännen! kramar

Postat av: Erica

Alltså du ska veta vilken beroendeframkallande blogg du har! Det var säkert fjärde gången jag gick in idag..! Brukar bara läsa bloggar en gång om dagen vanligtvis! Jag har skrivit förut och jag skriver det igen, INSPIRERANDE!

2007-09-04 @ 19:53:33
Postat av: Prinsess Jessica

Åh, vilken underbart fin mössa !!
Kan tänka mig att den bara fanns på babyavdelningen ....? Annars hade jag velat haft en till min sessa a.s.a.p :)
Önskar dig en supermysig kväll på Odeon, vännen !!
Krameli :)

2007-09-04 @ 20:00:43
Postat av: Evelina

Åh! Mössan var ju helt adorable! Och så rätt; kläderna ska va sköna, bekväma och funktionella....men lite rosa och sött skadar aldrig ;-)
Hoppas du får en trevlig kväll på Odeon!

2007-09-04 @ 21:11:09
URL: http://wannabemama.blogg.se
Postat av: Jessica

Håller med alla om mössan, det ä ursöt! Finns den att köpa i Sverige?

2007-09-05 @ 07:03:15
URL: http://invited.blogg.se
Postat av: Hilde

Superfine klær! Tror jeg må ta meg en tur på Martine en dag jeg...og dra med meg Sessan, for tipper hun liker det hun ser her også:-)
Lua var bare så søt...

2007-09-05 @ 07:33:32
Postat av: AnnaStina

Josefine-
Thanx darlingen! :-) Jag är super nöjd med shoppingen! Och den byxmodellen är den bästa för min sessa (ojsan, ett rim! ;-), har haft den ett par gånger innan. I love them.! *Puss* :-)
Erica -
TUSEN MILJONER TACK!!!! för ditt underbara inlägg! :) Jag blir verkligen jätte glad över dina fina ord. ! Hoppas inte att mitt pinsamt sena svar har gjort att du slutat läsa..! *kramar* :-)
Princess Jessica-
sötaste du. Jag kan checka om mössan finns i större storlekar nästa gång jag är innom "Martine". :-) Den hade ju varit super super SÖT på din sessa också! *kramisar* :-)
Evelina-
Tack snälla du! :-) *kram*
Jessica-
Jag anar tyvärr inte om mössan finns i Sverige? :( Märket är i alla fall italienskt och heter "Catya". *kram* :-)
Hilde-
Tack snälla du! :-) Jag tycker absolut att ni ska ta er en tur en dag! De har såå mycket fint där! *kram* :)

2007-09-16 @ 14:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91