Vi har slappat & myst..

168397-1351
En bild från min butik som jag har haft. De söta prinsessorna från Sia är bedårande! det finns liknade små söta figurer från Sia även idag och de är perfekta presenter till både små & stora prinsessor :-)

Dagen blev inte helt som planerat idag. Hjärtat hostar jätte mycket och är inte helt i form så hon och jag har legat och sovit på stora sängen en låång stund. Mysigt!

Nu ska jag strax klä hjärtat varmt också får hon bli med mig på det "jobb ärende" jag måste få gjort idag.

Jag hittade ett så bra ordspråk som jag vill ge er idag:

"Varje sekund kan vara en ny början. Det är ett val. Det är ditt val."

Tänk på det! Det är aldrig försent att ta tag i sina drömmar...! :-)

Kommentarer
Postat av: Sanna N

Hejsan, jag är jätte förtjust i din blogg, vilken smak du har på din heminredning...så söt liten dotter också. jag har 2 barn, killen 2 år och tjejen 3.5 år...toppen mysigt. Ja gär 41 år o älskar att fixa m hemmet..nu vill jag köpa lexington till sovrummet, är de värda sitt pris? räcker det med att ha 2 olika uppsättningar i början, de är ju rätt så dyra. Var kan man handla till bra pris. Bor i Gävle. Såg att du bott här o jobbat på filmstaden...oj så roligt ja gflyttade hit 1986 o kommer fr Vetlanda. Men vilken bra o positiv blogg du har, den lusläser jag varje morgon..kram på dig o ha en bra dag o hoppas lilltjejen blir pigg snart...

2007-10-07 @ 19:15:55
Postat av: AnnaStina

Hej Sanna!
Å vad GLAD jag blev när jag läste ditt inlägg. TACK så jätte mycket! :) Jag tycker absolut att Lexington är värt sitt pris. När jag sålde Lexington i min butik var det många som sa att de tyckte att det var jätte dyrt. Men jag har 2 bra argument till varför det är en god investering: 1. du tillbringar extremt stor del av ditt i liv i sängen så där ska du självklart sova så skönt & bekvämt som du bara kan och Lexingtons kvalitet är SUPER! 2. vi kan "lätt" köpa en topp/blus för 1.499 men om ett påslakan kostar det så ser vi annorlunda på samma summa pengar ;) Men jag vågar lova att vi ALDRIG använder toppen så många timmar som vi använder sängkläderna! :) Så - som sagt - Lexington är absolut värt pengarna! :) Mitt råd är att du "investerar" i ett sett med påslakan till att börja med också lägger du istället lite pengar på att köpa flera olika örngott så kan du mixa & matcha. Ena gången bäddar du med påslakanet & örngotten X och andra gången med påslakanet & örngotten Y.! :) Tyvärr kommer jag inte ihåg var de sålde Lexington i Gävle? Men om du går in på deras hemsida så hittar du säkert info om återförsäljare där. http://www.lexington.se Oj, nu vaknade mitt hjärta. måste gå. TACK igen för ditt trevliga inlägg och lycka till med shoppingen! Önskar dig en underbar måndag. Kram! :)

2007-10-07 @ 22:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91