Vacker höstdag!

168397-1632
En nyvaken Johanna i vagnen på väg hem nyss.

Vi har en helt fantastiskt vacker höstdag i Oslo idag så det gjorde inte så mycket att vår förmiddag inte blev helt som vi tänkt oss :-)

Jag fick tok stressa för att vi skulle komma oss iväg i hyfsad tid idag men vad händer? Jo, på vägen till dagis somnar min sötis i vagnen och sen, när vi väl kommer fram, så är dörren låst, det är mörkt i hela lokalen och jag ser inte en människa där inne..?  Gick upp på övervåningen (där de som är över 3 år håller till) och fick veta att de gått tur till Slottsparken.

Eftersom min darling sov så skrev vi en lapp på dörren och hälsade dem en härlig dag och sen gick jag en tur med min sleeping beauty. Tänkte att hon kanske sover max 1 time men hon sov 2! så jag fick en lång prommis då jag var runt och "rekade" inför helgens interiöruppdrag.

Nu har vi precis lunchat hemma och ska snart iväg ut igen. Hjärtat ska bara få "leka av sig" lite först :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91