The girls.

168397-1411
Från vänster: Mimmi, Johanna och Stina.

Här står the girls och myser framför ugnen där middagen förberedes. De är SÅ söta ihop.!

Nu ska jag ta och återgå till soffan och mitt vinglas. Visar shoppingen + gårdagens presenter senare innan jag hoppar i säng.

Om du ska ut på party i kväll:  HAVE FUN!!!!  Fånga ögonblicken och tänk inte på morgondagen! :-)

P.S Nu är klockan mitt i natten och jag har redigerat det här inlägget eftersom jag kom på att jag inte ska ge mig in i någon debatt om "Världens barn" som gick på SVT i kväll (när man skriver om det i text så kan det bli lite "platt" och det är svårt för mig att formulera vad jag egentligen menar...). Så ni som skrev till mig: TACK! Jag håller med er! Vi ska absolut hjälpa alla de vi kan hjälpa!  :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

dagisplats kænns kanske inte så relevant nær det finns mænniskor utan vatten. Vi har før mycket pengar før vårt eget bæsta..

2007-10-13 @ 20:31:07
Postat av: Anonym

Håller med, vafan om vi kunde styra upp vårat land först innan alla som egentligen bara förstört för sig själva ska ha hjälp!

2007-10-13 @ 21:03:59
Postat av: Anonym

herregud.... empati finns det något som heter... Korruption och naturkatastrofer ær inget som ett barn kan hjælpa...

2007-10-13 @ 22:04:33
Postat av: Linda Bunn

Nu tycker jag kanske inte att merparten av våra svenska och norska barn lider någon direkt nöd, oavsett antal barnomsorgsplatser.
Här talar vi ju faktiskt om skillnad mellan liv och död.
Dom här pengarna hamnar precis där dom bör och gör mest nytta.
I våra länder ska vi nog kunna ombesörja våra barns behov utan att göra avkall på vår biståndshjälp. Det är vår förbaskade skyldighet att hjälpa dessa utsatta barn annars bör vi skämmas.
Jag citerar Oprah:
-" Det finns en anledning att barn i tredje världen dör och det är att VI tillåter det! "

/ KalmarLinda

2007-10-13 @ 22:21:21
Postat av: AnnaStina

Jag håller med er om allt ni skriver och jag önskar - av hela mitt hjärta - att alla barn i hela vida världen fick ha det hur bra som helst för de förtjänar dom! Själv har jag i många år haft ett fadderbarn i Ecuador via Plan.
Kram! :)

2007-10-14 @ 11:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91