Super mysig dag!

168397-1649
De små sötisarna. Johanna vinkar för fullt till Josefine.

Det var såå mysigt att besöka Josefine & Elian idag! Johanna lyste upp som en sol då vi kom innanför deras dörr och pekade direkt på Elian och gjorde sånna där härliga ljud som gör att jag förstår att hon är lycklig :-)

Sötisarna leker super bra ihop och vi mamas har ju alltid lika jätte trevligt ihop då vi ses. Idag kände det som att tiden bara "försvann" för trots att vi var där absolut hela eftermiddagen så kändes det som att vi precis kommit då vi gick.  Men det är ju så det är då man har haft hur kul, mysigt & trevligt som helst.!

Strax efter att vi kommit dit så fick jag möjligheten att åka iväg och fixa ett jobbärende och Josefine var en ÄNGEL och passade Johanna undertiden. Det var bara SÅ  bra att jag fick gjort det ärendet för det gjorde att ytterligare en "pusselbit" trillade på plats i mitt jobbprosjekt. ( TACK snälla söta vännen för att du hjälpte mig både med bil & barnpassning! You´re a star!! :-))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91