Stockholm fredag 19:e oktober.

168397-1510
Jag och min underbaraste vän Lotta.

Jag är på värsta blogg humöret idag så nu kör jag på här med att berätta om min & Johannas fredag i Stockholm så att jag blir helt a´jour inför imorgon då vi startar en ny vecka igen :-)

Vi kom in till Stockholm vid 12.30 och efter en snabb sväng i några butiker så somnade min prinsessa vilket passade helt PERFEKT för då hade jag lunch dejt med Lotta på "Tures" i Sturegallerian, ett av mina favorit ställen.

Lotta är en av mina vänner som står mig allra närmast. Hon är underbar, omtänksam, alltid (!) glad och full av kloka råd på alla möjliga områden. Jag och Johanna har varit på weekend besök hos Lotta (och hennes sambo + deras son) flera gånger och de får oss att känna oss som "hemma" varje gång vi kommer innanför deras dörr.

Så - fredagens lunch med Lotta var helt lovely! Vi körde effektivt girltalk, drack vitt, åt gott och vi passade också på att byta presenter med varandra för vi har båda hunnit fylla år sedan förra gången vi sågs.

De 2 timmar vi hade tillsammans var UNDERBARA!  Lotta -  TACK min bästa vän för att du finns i mitt liv! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91