Söt ram!

168397-1458
Söt ram från "Mique", pris: 39sek. (galet billig!).

Jag hamnade på "Mique" idag igen och då hittade jag den här jätte söta ramen som det står "Baby´s first photo" på. Jag vet inte helt vad det beror på? men jag har en svaghet för fina ramar...

Ett exempel: Varje gång jag besöker Ikea så shoppar jag med mig ramar som jag inte har en aning om vad jag ska använda till? och mitt "livsprosjekt" är att göra en "fotovägg" hemma med massor av ramar i olika storlekar. Varje gång jag ser en sånn vägg i någon interiör tidning så påminns jag om mitt prosjekt och jag har en "hög" med bilder liggande som jag har tänkt att jag ska förstora / fixa från färg till svart/vitt osv osv till denna vägg. En dag så...!  (påminn mig om det tar FÖR lång tid ;-))

Den här söta ramen är föresten mitt "dagens present tips"! Ramen passar perfekt att ge till en veninna som precis fått barn, till ett barndop och till julklapp till någon  liten prinsessa.

Kommentarer
Postat av: natalie

Jag har precis samma tankegångar, vill ha en vägg fylld med massa olika foton helt osymmetriskt men ändå snyggt, bara att börja samla på sig ramar och ta sig i kragen;)

Postat av: AnnaStina

Vi får peppa varandra att få gjort den där väggen a.s.a.p för det kommer ju att bli sjukt FINT när den väl är på plats ;) Kram! :)

2007-10-17 @ 11:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91