Snö?!

168397-1380
Jag & min bror är på väg till lokalen där jag startade min butik. Vi skulle dit och montera & packa upp de första varorna. Jag hade på mig mina "Punk Royal" byxor som var såååå trendy på den tiden ;-)

Den här bilden på mig och min bror är tagen omkring den här dagen, 10 okt,  för 5 år sedan. Det var den första snöiga dagen det året och precis som vanligt så kom det tok mycket på gång men det smälte bort lika fort som det kom.

Idag pratade de faktiskt på TV4 vädret om att den första snön ska komma idag / imorgon i området runt Karlstad vilket ju ligger på samma "breddgrad" som Oslo så hur overkligt det än kan kännas så ser vi nog den första snön snart. CRAZY!

Nu sitter jag med mina hårrullar och ska jobba. Kul ! :-)

Kommentarer
Postat av: grombaben

Jeg skal til Tromsø i forbindelse med jobb til uken. Da håper jeg at jeg får se litt snø. Det er så KOOOS! :)

Postat av: Evelina

Men nej! Vill inte ha någon snö här i Karlstad!! Mys med snö men inte i oktober ;-)

2007-10-10 @ 12:10:26
URL: http://peaceofcakeblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91