Shopping prinsessan.

168397-1438
Eftersom Johanna varit på låång tur med sin mormor och sovit i vagnen i 2 tim före vi hamnade på shopping så har hon på sig "sova i vagnen kläder". Sin sköna fleece overall och sina sköna "bobux" skor/tofflor. I bakgrunden skymtar mamma/mormor.

Hjärtat har hoppat upp på kassadisken och är klar för att betala vår shopping. Vi fick med oss lite "must have" saker från "Nuk" ihop med leksakerna så det blev både nytta & nöje shopping.

När jag besöker leksaksbutiker som den vi var i idag så tänker jag alltid på filmen "Big". Ni vet den där filmen med Tom Hanks då han plötsligt blir en liten pojke i huvudet men fortsätter vara en vuxen mann till det yttre?  Den filmen är såå kul och jag kan bara tänkta mig hur fantastiskt det måste vara att ha ett jobb som går ut på att testa fram nya leksaker. Snacka om att ha kul på jobbet! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91