Se! jag kan själv!

168397-1495

Jag var bara tvungen att lägga ut en till bild på min darling från dagens "gå träning" för hennes glada ansikte är så härligt! :-)

Nu är klockan nästan 01 och det är hög tid för mig att hoppa i säng och avsluta den här "Johanna dagen". Imorgon är en ny dag med nya möjligheter igen och DÅ ska jag berätta om vår dag i Stockholm! (bättre sent än aldrig..).

God natt lördag den 20:e oktober, vi ses den 21:a! :-)  (TACK Angel för att du tipsade om vilket datum det är! ;-)


P.S jag shoppade bl.a. en rosa advents stjärna till Johannas rum i Stockholm.. visar imorgon!


Kommentarer
Postat av: Angel

Så söt lilltjejen är,men nu skrev du allt fel datum *s*

Postat av: AnnaStina

TACK snälla uppmärksamma du för att du sa till mig! Jag förstår inte varför? men jag har varit helt datum snurrig den här veckan så jag har lagrat alla bilder jag tagit på fel datum och jag har postat en födelsedagspresent till en vän försent eftersom jag hela tiden trott att det är den 21:a på måndag. Ibland blir det lite snurrigt! ;)

2007-10-21 @ 22:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91