Saknar tjejerna...!

168397-1416
Min Johanna tillsammans med Idol girlsen på "Grodan" i Stockholm i april.

Det var kanske bara nåt tillfälligt fel, nu kan jag lasta ner bilder igen :-)

Jag ser som sagt på Idol och jag  S A K N A R Gynning & Berg. De satte så skön stämning på programmet och den stämningen känner jag tyvärr inte att Jihde klarar att få till.

Idol är BRA underhållning både på en fredag och på en soft söndag :-) Snart är det väl reprisen på "Bonde söker fru" också. Lovely! :-)

När jag orkar resa mig ur soffan så ska jag prova de kläder jag och mamma har hängande här.... Vi har shoppat på "öppet köp" för att prova hemma och eftersom vi har väldigt lik sak och samma storlek så kan vi köpa ett ex, prova båda två och sen bara gå och komplettera med en till exakt likadan om vi tycker om den. Smidigt! :-)

Kommentarer
Postat av: Lea

Hej!
Mysigt!
Har Johanna fått se den första snön falla?

2007-10-14 @ 11:24:07
Postat av: AnnaStina

Nej, här har vi inte sett till någon snö ännu men det känns som att den "hänger i luften" så vem vet, kanske visar den sig innan vi reser hem? Njut söndagen! Kram! :)

2007-10-14 @ 11:27:09
Postat av: Läsare

halloj ! jätte fin blogg har du, läser den varje dag och du inspirerar mig jätte mycket !! du och din prinsessa är super söta verkligen !
men hur känner du gynning och berg, har du jobbat i tv branschen också ? hade bra

2007-10-14 @ 11:45:08
Postat av: Viktoria

Jag s a k n a r också C&C i Idol, det blir som sagt inte alls samma stämning!!

Postat av: Jenny

Ja, Jihde är tråkig... jag saknar också Berg och Gynning!

2007-10-14 @ 14:47:14
Postat av: AnnaStina

Läsare-
Tack snälla du för jätte fina ord. Nu blev jag riktigt riktigt GLAD här jag sitter mitt i natten :) Tack! Jag känner inte varken Gynning eller Berg. När vi var i Stockholm i april så var de på samma restaurang som oss och när jag upptäckte det så var de på väg ut så jag gick fram och frågade om jag fick ta en bild av dem tillsammans med mitt hjärta eftersom jag tycker att de är så coola girls. (då var det ej officiellt att de skulle leda Idol. ) Jag har inte jobbat i innom TV men! jag har jobbat i film branschen i många år. Önskar dig en underbar måndag! Kram :)
Viktoria-
Nej, stämningen saknas totalt.. Tycker TV4 ska ta tillbaka dom a.s.a.p! :)
Jenny-
Som sagt - TV4 borde absolut ta tillbaka girlsen så att det blir lite glammig party stämning i studion. :)

2007-10-14 @ 22:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91