Rosa prinsesse shopping!

168397-1625
Underbar kudde från "Kid". Pris: 79,90nok / 99,90sek.

Den här underbart SÖTA prinsesse kudden hittade jag, av alla ställen!,  på "Kid interiör" idag :-) Jag trodde nästan inte mina ögon då den låg där i en hög av en massa andra olika kuddar. Hur SÖT som helst i mina ögon! och den passar helt perfekt på min lilla prinsessas säng.

Nu pågår nattning här. Johanna ligger och äter sin välling men nu hör jag att hon ropar på mig... bäst jag går och kramar henne lite :-)

Kommentarer
Postat av: Emmisen

Har du sett www.zarahome.com, ser ut som det finns mkt i din stil där =)

2007-10-29 @ 19:21:13
Postat av: josefine

Elian har den blå!
Det kliade ju i fingrarna då jag såg den rosa. men han var nyfödd o är ju faktiskt en PRINS! njut kvällen puss

Postat av: Tobias

nemen så söt :D

2007-10-29 @ 20:04:23
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91