R.O.O.M.

168397-1321
Mitt älskade hjärta och den BÄSTA interiörkonsulenten Arve på R.O.O.M. tidigare idag.

När vi hade varit hos vår "fastlege" som konstaterade att Johanna är frisk men som gav oss lite "hostmedicin" att använda om/när vi trenger det så somnade hjärtat bums! i vagnen. Och det passade mig perfekt för då tog jag t-banan raka vägen upp till R.O.O.M. för att få beställt lite ting till det interiör uppdrag jag jobbar med nu.

På R.O.O.M. jobbar den BÄSTA killen - Arve - fram t.o.m. i morgon. Sen slutar han  tyvärr och börjar istället på "Christian´s" som ligger på Frogner (Skovveien). Jag har fått fantastisk service av Arve när jag shoppat på R.O.O.M. till mina hem genom åren så han kommer att bli saknad då han slutar...:-(  

Jag tillbringade hela mitt besök idag på "tyg avdelningen" och jag  tycker att de har SÅ fina tyger och kuddar etc på R.O.O.M. Deras stil är helt speciell och jag tycker därför att det är synd att de mer och mer går över till "Habitat" som inte ligger mig lika varmt om hjärtat...  Jag föredrar "New Englad" stilen, den stil som R.O.O.M. har haft i "alla" år men som de nu söker sig bort ifrån.

Och på tal om New England.. jag såg en underbart söt topp med huva till mitt hjärta igår från Gant i ljus rosa med små stjärn detaljer också stod det faktisk "New England" (eller nåt i stil med det..) på huvan. Har tänkt på den så mycket sedan jag såg den att jag tror jag måste shoppa den till henne om jag hittar den i Stockholm! :-)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Tänkte på dig när jag här om dan läste att lexingtong lanserar sin klädkollektion! Ska bli riktigt spännande med tanke på hur underbara deras interiör saker är. Tror och hoppas på en casual kollektion med mycket naturliga färger :) vad tror du?

Postat av: Sarah

Lexington ska de jue ståå ;P *skäms*

2007-10-04 @ 18:35:22
URL: http://look-a-mess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91