På väg...

168397-1481
Mitt hjärta hemma hos sin morfar torsdag kväll.

Idag, fredag,  reser jag & Johanna hem igen. Vi startar med att flyga till Stockholm på morgonen och stoppar där över dagen för att mysa i butiker (kanske shoppa? ;-) ) och luncha och sen flyger vi vidare mot Oslo på kvällskvisten.

Det här gör att fredag = resdag och jag bloggar så fort vi landat hemma någongång strax efter Idol.

Jag önskar dig en FAB fredag fylld av lycka! Och du, tänk på den här texten av Kim Basinger (f.1953) och NJUT LIVET i helgen för dagarna går inte i repris....!

"När jag blir gammal kommer jag aldrig att säga: "Jag gjorde inte detta" eller "Det ångrar jag". Jag kommer att säga: "Jag ångrar inte ett dugg. Jag kom, sågs och tog för mig."

T.G.I.F.! :-)

P.S En lite kul sak är att det i min dagbok från 1985 står så här på helgen den 18-20 oktober: "Till Stockholm - Uppsala". Jag var med andra ord i Stockholm samma dag för 22 år sedan. :-)

Kommentarer
Postat av: Angel

så söt,trevlig resa

Postat av: Mamma till två små pojkar

Hoppas ni fick en underbar dag här i Sthlm! Jag har varit hemma hela veckan, hade ingen lust att åka till Jönköping! Kram Mirva

2007-10-19 @ 17:32:14
URL: http://mirvas.blogg.se
Postat av: Sarha

Va roligt, d e verkligen kul med dagböcker.. Bloggen e ju som en dagbok faktiskt.. Kolla in "boken till mitt barnbarn" ja skrev om idag.. Där är det verkligen historie samling som gäller..

2007-10-19 @ 17:58:45
Postat av: Sarha

Oj såg att min blogg adress ej kom med, knas

2007-10-19 @ 20:53:30
Postat av: Sarha

Men vad skumt, www.sweetsarha.blogg.se

2007-10-19 @ 20:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91