Ny FIN färg på "Ordning & Reda"!

168397-1527
Bilden är tagen på "Ordning & Reda" butiken här på Majorstuen. Jag vill ha precis allt som syns på bilden ;-)

Som ni vet så är en av mina favorit butiker "Ordning & Reda". Jag går dit hur ofta som helst och har massa fina böcker, pärmar, fotoalbum etc  därifrån som jag bara älskar! (allt i rosa så klart ;-)

Idag då hjärtat sov sött i vagnen gick jag in i deras butik som ligger i närheten av där vi bor och som vanligt pratar jag lite med den trevliga tjejen som jobbar där. Så, efter en liten stund, säger hon: "har du sett vår nya hylla?" och pekar på den hylla jag tagit bild av.

Min enda reaktion var: WOW! :-)

Den här nya rosa metallic färgen är bara helt underbar och jag önskar mig precis ALLT! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91