Nu nattas trött prinsessa.

168397-1477
Här är vi på väg till middag hos pappa. Jag har på mig tunika/klänning från By Malene Birger, svarta strumpbyxor från Wolford och hjärtat har på sig body från PO.P, klänning från Ralph Lauren (som vi använder som tunika nuförtiden för hon har växt ur den som klänning), rosa byxor från GAP, strumpbyxor från MP och skor från Robeez.

Min bror var världens snällaste och kom och hämtade oss hos pappa direkt han slutat jobbet i kväll och körde oss hem till mamma. Vi kom hem alldelens nyss och nu pågår nattning av mitt hjärta här. Jag hör hur hon står och pratar för fullt inne i sin säng så jag ska gå in till henne nu.

Återkommer snart! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91