Nattning pågår.

168397-1465
Mitt hjärta gav mig en "hint" om hur trött hon var vid middagsbordet.. Plötsligt la hon bara ner sitt lilla huvud mot köksbordet... Sötisen..

Just nu pågår nattning här. Hjärtat hostar, är snuvig, pratar, står upp i sängen, pratar lite till och dricker lite välling och själv går jag in och ut. Det är OVANLIGT att hon är så här på kvällarna men kombinationen av att vi inte är hemma och att hon blivit lite mer förkyld sätter sina spår..

Jag och min bror som är här på besök har planer om att gå ut och fira att det är "lill lördag" ikväll, vi får väl se vad vi får till lite senare ;-) JIG var föresten på föräldramöte på Johannas dagis i kväll, intressant!

Oj, nu blev det tyst inne hos Johanna.. kanske hon somnade? måste gå och titta.! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91