Min kära prinsessa.

168397-1339
Hjärtat då vi var på väg hem efter vår em tur. Hon har på sig sin jacka från "Gap" för första gången som JIG shoppat i New York för länge sen. Har bara inte blivit att vi använt den. Hennes nya mössa fyndade jag häromdagen på -50% på en barnbutik på Vindern, hur mjuk & skön som helst.

Johanna var såå tröttis i kväll så hon somnade till i sin säng redan FÖRE jag hann dit med vällingen. Men sen vaknade hon till, åt, och somnade sen bums igen så hon har sovit sen ca 19.30 vilket ju är en super lyxigt för mig!

Kastade i mig lite middag mellan hennes kvälls gröt & kvälls bad och nu ska jag sätta mig framför TVn med ett glas vitt och lite dessert... en Oboy is (norsk chokladglass på pinne) och bara softa och njuta kvällen :-)

JIG kommer hem från Sverige senare i kväll med massa "godis" till mig så gissa om jag längtar... !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91