Man får det så kul som man gör det!

168397-1620
Köksklockan har jag shoppat på "Laura Ashley" i Stockholm.

Idag går jag runt här och är så lycklig.... ! Jag har nämligen låtit vår köksklocka stå kvar på sommartid för att jag ska få känna den där LYCKAN som infinner sig då jag inser att jag har "en timma tillgodo"! Jag vet, det är klart att jag egentligen ändå vet vad klockan är eftersom jag har på TV, har klocka på armen osv men ändå! Det är en sååå skön känsla att titta på klockan och se att den är 12.40 och inse att nej! det är den INTE, den är faktiskt bara 11.40! :-)

Man får det så kul som man gör det! ;-)

Nu lyssnar vi på Johannas favorit barncd här och hon dansar & klappar händerna för fullt.! Lovely! :-)

Kommentarer
Postat av: m

hihi va gullig tanke =) det är helt rätt att tänka så!!

2007-10-29 @ 11:36:37
Postat av: Sanna N

Ja men vad underbart att ta vara på tiden, det kändes konstigt att ställa tillbaka...ja ghar så svårt att hålla reda på fram elle rtillbaka så fick ja ghöra en bra grej: "Tänk så här att på våren tar man FRAM trädgårdsmöblerna o på vinterns så tar man TILLBAKA dem igen"!! ha en bra dag

2007-10-29 @ 14:34:04
Postat av: stephie

fin,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91