Livet = en skola!

168397-1650
Min darling är inne i en period då hon ÄLSKAR skedar (och andra bestick) just nu. Om hon fick välja så skulle hon sova med sin favorit sked under kudden på kvällarna. (Jessica - det är de söta prinessebesticken hon fått av dig & Jolina som är favvisarna!!)

Josefine gav mig en "snabb lektion" i hur min kamera fungerar så plötsligt kan jag ta hur fina bilder som helst. Som den här tex.! ;-)  Jag fick bl.a. lära mig att jag kan ta svart/vita bilder (hade ingen aning om det!) och olika fiffiga inställningar för olika tider på dygnet.

Det var "på tiden" att jag fick lära mig alla dessa finesser för jag ju haft kameran i typ 2 år... ;-) Men det är ju det som är så härligt med livet - att man lär sig något nytt varje dag! Livet är en lång skola full av spännande lärdommar! :-)

P.S Josefine - Thanx darling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91